OdSlupka.pl - Forum piki nonej

Forum Piłki Nożnej - Odslupka.pl

Autor Wątek: Porażki HiFi.  (Przeczytany 8118 razy)

Offline hifi

  • VIP
  • Manager
  • *
  • Wiadomości: 390
    • Zobacz profil
Porażki HiFi.
« dnia: 14-02, 15:04:19 »
Tu zobaczycie moje zazwyczaj nietrafione kupony. ;]

całkowity kurs - 16,62

Offline Pedro17

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 32
    • Zobacz profil
Odp: Porażki HiFi.
« Odpowiedź #1 dnia: 14-02, 22:38:03 »
Hehe no prosze ;D a fajna wygrana by była. Ale mysle ze to ostani raz w tym sezonie kiedy sie zawieodles na Barcie ;D

Offline Zefson

  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
Odp: Porażki HiFi.
« Odpowiedź #2 dnia: 27-02, 14:32:25 »
Gdzie nowe typy, chętnie bym zobaczył ciekawe "pudła" haha  :P

Offline hifi

  • VIP
  • Manager
  • *
  • Wiadomości: 390
    • Zobacz profil
Odp: Porażki HiFi.
« Odpowiedź #3 dnia: 27-02, 14:48:34 »
Ostatnio nic nie stawiałem, bo siedziałem całe ferie poza miastem.
Nowe "pudła" już niedługo ;)

Offline Szelma

  • Amator
  • *
  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
Odp: Porażki HiFi.
« Odpowiedź #4 dnia: 01-04, 11:13:56 »
hifi czekamy hehe :D

Offline hifi

  • VIP
  • Manager
  • *
  • Wiadomości: 390
    • Zobacz profil
Odp: Porażki HiFi.
« Odpowiedź #5 dnia: 03-04, 12:14:40 »
Skoro nie ma nowych zawartości to najwyraźniej wszystko mi wchodzi ;p
Czekajcie, a będzie wam dane.

Offline pola102

  • Trampkarz
  • *
  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
Odp: Porażki HiFi.
« Odpowiedź #6 dnia: 14-01, 13:27:29 »
Nieprzekonanych się nie przekona.
Jeśli komuś 3D od razu nie wpadnie w dechę to żaden film nie zrobi potem już wrażenia.
Wnioskuje z doświadczenia plazma Panasa w 3D jedna z pierwszych a od miesiąca 2 maszyna LG.

Tak się składa że jedna w technologi aktywnej druga w pasywnej.
Moje spostrzeżenia.
Aktywna:
lepsze efekty z BD i oryginalnych materiałów
siedząc 2 metry od 65 cali czasem jestem w filmie
Pasywna:
komfort użytkowania 5 okularów za 5kg szynki
przyciemnia obraz, trzeba dać na żywsze kolory
lepsza przy pseudo konwersji 2D na 3D

Co do materiałów, pomijam filmy:
kilka kanałów z satelity
Canal + 3D praktycznie codziennie po 20 coś leci
notabene ostatnio fajny film BBC o Wielkiej Brytanii
filmików na torentach też już całkiem sporo krąży

 

.......