OdSlupka.pl - Forum piki nonej

Forum Piłki Nożnej - Odslupka.pl

Autor Wątek: Badanie na temat popularności piłki nożnej  (Przeczytany 2907 razy)

Offline bacza

• Trampkarz
  • *
Badanie na temat popularności piłki nożnej
« dnia: 09-05, 19:00:17 »
Jestem studentem trzeciego roku WSTiR, pisze prace dyplomową na temat popularności piłki nożnej, bardzo prosiłbym o wypełnienie krótkiej ankiety :) Z góry dziękuje.

http://www.ankietka.pl/ankieta/60299/mlodziez-wolny-czas-spedza-z-pilka-nozna-grajac-ogladajac-mecze-w-tv-chodzi-na-mecze-pilki-noznej.html

Offline hifi

• VIP
  • Manager
  • *
Odp: Badanie na temat popularności piłki nożnej
« Odpowiedź #1 dnia: 09-05, 20:09:43 »
Wziąłem udział, a co!
Lubię brać udziały w ankiecie a jak jeszcze przy okazji komuś pomogę to cały się uważam na dzisiaj spełniony. ;)
Tak przy okazji ciekawe pytania.

14 . Jak czesto rozmawiasz na tematy zwiazane z pilka?
szkoda, że tam nie było pustego miejsca na na wpisanie "Gdzie?" --> na OdSlupka.pl ;D

admin

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 09-05, 20:48:32 »
14 . Jak czesto rozmawiasz na tematy zwiazane z pilka?
szkoda, że tam nie było pustego miejsca na na wpisanie "Gdzie?" --> na OdSlupka.pl ;D
;D

Również wypełniłem ;)

Offline Szympek

• Trampkarz
  • *
« Odpowiedź #3 dnia: 10-05, 16:37:44 »
Dziękujemy za wypełnienie ankiety.

Wziąłem udział ;)

Offline Vader

• Manager
  • *
« Odpowiedź #4 dnia: 25-05, 09:06:14 »
Ja troszkę z innej beczki zabiorę głos licząc na wasze sugestie w/w sprawie. :-\ :-\